Home made by me

Home made by me
Home made by me

zaterdag 11 mei 2013

Kussens

De ronde kussen heb ik opgepimpt door een nieuwe binnencirkel te maken. Hij lag bij mijn jongste op de kamer, maar zij wilde hem niet meer. Ik stoorde me aan het beetje roze in de stof dus heb ik het vandaag veranderd. Met simpel een hart in het midden en een nieuw kantje is het toch een frisse kussen geworden. De andere kussens heb ik erbij genaaid, ik moet alleen op de achterkant een knoopje naaien zodat ik 'm kan dicht strikken, maar voorlopig ligt het goed zo. Een fijne moederdag morgen!


9 opmerkingen:

  1. Een simpele oplossing met wel een hele mooi resultaat, als nieuw dus!!
    Wat heb je een mooie foto van jezelf gemaakt..ok wel eerst een paar plaatjes geschoten:) maar..je staat er leuk op, lief en moedig mens!!!
    Voor jou een mooie moederdag met je dochters, met in herinnering je lieve moeder!!!

    Een knuffel jouw kant op,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die zijn mooi geworden! Een plaatje zo bij elkaar! Inderdaad een fijne moederdag gewenst met je meiden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi je kussens..ik ben bijna jaloers. De bank is nu bijna te mooi om op te gaan zitten. Geniet van moederdag morgen. x van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje wat een schattige kussentjes zijn
    het geworden...
    Ik vindt die kleurtjes helemaal het einde..

    En ik ben gelijk volger van je blog
    geworden..je blog is super!

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag ze al op fb...fijne moederdag lieverd......owww zo moeeee..twas zo erg druk.....pfff...xxx...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke vrolijke kussens erg mooi geworden een fijne moederdag leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi girl, kom hier ook even aan na jouw berichtje. Ik zou jou ook zo gunnen dat je al verder was! Je hebt vlgs mij nog een lastige weg te gaan als ik je blogberichtjes lees. Zet m op! Maar gelukkig heb je je creativiteit. Fijn dat je dat nu ook kunt blijven doen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kussenhoekje ,je maakt er erg mooie foto s bij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Paula,
    Wat een gezellige blog heb je! Mooie kussentjes!
    Ben ook volger bij je geworden hoor!
    Dat is niet zo best wat je allemaal mee maakt, je hebt nog een lange weg te gaan. Wens je veel sterkte, kracht en liefde toe, hou je vast aan degene die dicht bij je staan...
    Succes met je blog, ik hoop nog veel mooie dingen van je te mogen zien!
    Lieve grotetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula