Home made by me

Home made by me
Home made by me

vrijdag 31 mei 2013

Vervelende tuin, leuke cadeau's en nieuwe labels

Morgen ga ik naar Karin van Your Zoap en ze is ook jarig, dus neem ik een cadeautje voor haar mee. Ik ga daar heen om stof te kopen. Raar dat ik nu de volle pond moet betalen als je een tijd lang hebt ingekocht. De sjaal had ik voor mezelf gemaakt met een goud randje, voor de safe (ik weet niet of ze van goud houd) heb ik dze ruime, pauwenstof, XL sjaal met een rood kantje genaaid, Lekker warm en vrolijk voor als ze op de braderie staat. Verder had ik nog uitgeponste rode hartjes liggen en daar heb ik met ijzersterk garen een slinger geregen. Hopelijk vind ze het mooi. (zie je mijn nieuwe label "Plenty of Presents", ik heb ze in het groen, rood, roze en blauw besteld bij nominette)
Verder heb ik weer torenhoge onkruid uit mijn tuin gehaald, de voorbak! Aarde gehaald en wat planten erin gezet. Het ziet er nu verzorgder uit in ieder geval. Ik vind onkruid niet leuk... en Opnieuw Polly getekend en nu ingekleurd met copic cioa markers. Dat zijn stiften op alcohol basis waarmee je schaduw kan kleuren en zo diepte kan geven. Het lijkt net gedrukt en je ziet geen strepen! Voor Polly heb ik nog niet helemaal een vaste hand. Nog veel oefenen en Pippa is in de maak (Pippa wordt een een vertaling van mijn jongste en is stoerder) Verder is mijn poncho bijna af, maar daar zet ik de volgende keer foto van op mijn blog.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties en het opnieuw aanmelden als mijn volger. Een fijn weekend. (as dinsdag voor mijn derde kuur, dus ben ik weer undercover)

12 opmerkingen:

  1. Hoi Paula,
    Van het werk in de tuin krijg ik geen genoeg hoor, steeds loop ik naar buiten op deze mooie vrijdag, ben vrij vandaag, dat scheelt. Jouw voortuin ziet er weer helemaal mooi uit zo...
    Je labels zijn super mooi, lekker om je eigen werk te signeren...
    En je cadeau is prachtig, het kan niet missen, daar is ze blij mee hoor...
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurige sjaal heb je voor je vriendin gemaakt en die hartjesslinger is ook al zo leuk. Daar zal ze vast heel blij mee zijn. Wat een leuke labeltjes.
    Dat onkruid.....grrr...je blijft aan de gang. Ik heb weleens het idee dat iedereen denkt dat ik daar geen last van heb hihihi, maar het tegendeel is waar, hier giert het ook uit de grond.
    Ik heb veel last van Unjer en dat is niet weg te krijgen.
    Jouw tuin ziet er in ieder geval weer mooi uit Paula.
    Mariëlle heeft van de week nog een sollicitatie gesprek in het AMC gehad.
    Ik wens je voor dinsdag veel sterkte meid.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Paula, je bent lekker bezig hoor!
    Wat een mooi stofje is dat (merk?), lekker vrolijk.
    Sterkte a.s. dinsdag en hopelijk tot gauw.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent wel lekker bezig hoor !! leuk !!...heel fijn weekend en veel plezier morgen......liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enne denk aan je voor dinsdag sterkte lieverd...xxx !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap hoe actief je bent Paula en dat terwijl je al twee kuren hebt gehad. Hoe voel je je eronder? Hoeveel moet je in totaal, zes stuks? Dan zit je bijna op de helft! Onkruid is niet leuk, maar tuinieren geeft wel ontspanning vind je niet? Maar nog leuker is het freubelen en dat ben je ook volop aan het doen. Geniet ervan en sterkte dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je ook weer aan anderen denkt, je hebt weer superleuke dingen gemaakt en je eigen label, helemaal goed natuurlijk.
    Heel veel sterkte de komende week, zet hem op he!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer lekker bezig geweest Paula, goed hoor!! Je tuin ziet er weer heel gezellig uit, en Polly is heel leuk.
    Sterkte voor de komende week.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Paula wat een leuke shaal en je label is Prachtig en sjiek, sterkte dinsdag en de dagen erna liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sjaal!! En je tuin zo heerlijk netjes...Het is en blijft vervelend onkruid! Maar als het dan weer gedaan is is het dubbel genieten! Groet en een zonnig weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je je tuintje weer op orde hebt! Wat een leuke sjaal heb je gemaakt!
    Heel veel sterkte weer dinsdag! Balen balen maar vindhet knap hoe je het allemaal doet!
    O ja je labelds dikke TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, wat een activiteiten zeg. Toppie!
    Zet hem op dinsdag, ik denk aan je!
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula