Home made by me

Home made by me
Home made by me

dinsdag 18 augustus 2015

Alice and me.

Bijna 5 maanden oud, ze draait, lacht, gilt, maakt geluidjes, kan niet teen kietelen, doet je na en kan heerlijk schateren. Kortom een hele blije baby en gelukkig mag en kan ik soms op Alice oppassen. Ze is zo zoet en het gaat goed en ze is gezond.

Paar weken terug weer 2 puncties gehad in mijn schildkliergebied en helaas ziet het er voor de derde keer niet goed uit, alhoewel het goed te behandelen is met een slokjodium baal ik wel. Mijn leven is compleet veranderd, ben altijd wel moe en probeer mijn aandacht te verdelen tussen mijn dochters. Ik wil wat met mijn leven, maar wat? Ik wordt nog zo geleefd door mijn ziekte en werk maar drie dagen zodat k echt een groot deel inkomen mis. Mijn autolampje brand van het koelvloeistofsysteem en kan niet eens wat doen als ik vrij ben. Grrr. Is een webshop wat voor mij? Wat is jullie ervaring? Hebben jullie een gratis webshop? Eerst morgen maar weer naar de endocrinoloog voor een vervolgplan. Gelukkig is de rest nog stabiel en slik ik trouw alle medicatie.

Na dit bericht kom ik even bij jullie lezen en hieronder een foto van mijn allerliefste dotje.

Liefs Paula

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk schatje ,en wat vervelend ook weer al die andere dingen ,
    En ja een webshop is volgens mij best wat voor jouw met al die ervaring van de winkel ,misschien gewoon maar doen ! Lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paula,
    Nou een dotje is ze echt hoor. Wat een schatje en zo goedlachs. Heerlijk. Wat is dit genieten zeg.
    Maar wat vervelend nou voor jou dat de uitslagen niet goed zijn. Ik hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen en dat je je in de nabije toekomst toch weer een stuk beter gaat voelen.
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kleindochter heb je Paula.
    Die genietmomentjes zul je ook nodig hebben, van wat ik zo lees is het bij jou
    niet meer hoe het was, zo ontzettend naar voor je.
    Ik hoop dat er ergens een lichtpuntje voor je mag zijn zodat je toekomst minder zorgen oplevert.
    Sterkte morgen!

    Een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klompje goud! Dat zijn toch wel echte geniet momentjes ondanks al je zorgen.
    Wel weer akelig dat je nu een dit teleurstellende bericht kreeg. Hopen op een goed gesprek morgen,en sterkte voor de daarop volgende behandeling . Met webshops heb ik totaal geen ervaring maar dat is misschien wel een goed plan. Succes met alles.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief dropje 😍 wat balen dat het weer mis is, maar wel erg fijn dat het te behandelen is, jaaaaa een webwinkel gaaafff en doennnn je maakt zulke mooie dingen, je kunt altijd bij je info je levertijd aanpassen, ik zit erover te denken mijn webshop weer te openen, na al het gedoe rondom mila ben ik er wel weer aan toe. Lieve Paula rustig aan meis ❤️ Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar zeg....je bent de tweede al vandaag met een slecht bericht......bah!...wat een domper voor je blijf vechten lieverd kijk naar je mooie kleine Alice wat een scheetje...liefs van mij dikke knuffel x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula