Home made by me

Home made by me
Home made by me

maandag 31 augustus 2015

mini deken

De helft had ik nog te haken en dat is gelukt. De hartjesdeken voor mijn jongste is ook af. Tegenwoordig zie ik de hartjes deken met 2x een cluster van 3 stokjes, terwijl ik nog een patroon had van 2x 2 stokjes. Het patroon van nu is vind ik mooier, maar mijn jongste is er blij mee. Op naar onafgemaakt project drie. jaja en er zijn er nog meer. Ik maak onderscheid in zomer en winterprojecten en korte en langdurige projecten. ik verzin alles om aan wat nieuws te beginnen. hh.

Voor in de toekomstige wandelwagen/wieg!
Met een kreeftensteek als randje.



Hij ligt nu even te pronken in haar nieuwe huisje.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg !!...knap hoor liefs dan mij....x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi dekentje..ha ha en zo kom je er allicht onderuit...alle onafgemaakte klusjes! Maar deze is maar mooi weer afgerond. Succes met nr. 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief dekentje,komt altijd te pas lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paar berichtjes van je gemist! Schattig dat gehaakte dekentje voor je super kleidnochter. En ik vind het knap hoe je zo positief kunt schrijven over je pokke ziektes die je zoveel plezier ontneemt. En helemaal hoe je je kar trekt in je eentje hoedje af:) enfin dapper meisje! Een heerlijk fijn gezellig gelukkig weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula