Home made by me

Home made by me
Home made by me

vrijdag 27 november 2015

Van Alles

Omslagdoek, kussens, sinterklaas, kerst, naaien. druk met van alles voor iedereen.
Er is nog een kussen in de maak, onderzetters zijn al ingepakt. verder ben ik met knopen aan de slag. (lijmen) En natuurlijk mijn allerliefste Alice.
Ze zit, heeft twee tandjes, is 8 maanden en is super tevreden. Een dotje!
Ik ben aardig stabiel. Ik krijg therapie (fibrose en lymfeklieren) en in december weer naar mijn schildklier kijken.
Bij wolplein beginnen ze 1 december met 24 mini versieringen voor in de adventskerstboom. Uiteraard wil ik ze voor Alice haken, zodat ze volgend jaar haar eigen kerstboom kan versieren.
En dan wil ik ook eens wat voor mezelf maken/haken/breien of lekker gaan tekenen! Tijd te kort, maar dat is herkenbaar!
Fijn weekend!

 Voor mijn oudste

 Voor een collega (troost)

 mutsje
 tekenen: Alice in Wonderland en mijn oog

 Voor mijn jongste. grof ribbel.

 Sinterklaas van Acryl, volgend jaar van katoen



















Naaien, broek, jurk en giletje

5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een boel moois heb je gemaakt....en wat een schatje je kleinkind zo lieffffffff ❤️ liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker moppie is alice en wat een veelzijdigheid en waaauw wat kan je goed tekenen .
    Fijn dat het stabiel is buiten alles wat je erbij hebt aan therapie ,ga maar lekker door met mooie dingen maken ,lieve groet Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Paula,
    Wat heerlijk dat je je zo lekker bezig houdt met allemaal mooie, fijne dingen en natuurlijk die lieve, mooie Alice. Wat een snoepie is ze toch.
    Wat zul je van haar toch genieten zeg. Echt super...
    Je maakt heel mooie dingen, maar die tekening van je ook, die is echt prachtig mooi... wat knap van je.
    Fijn ook dat je stabiel bent op het moment. Vasthouden hoor...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je creatie Paula, geweldig leuk om te zien hoor.
    Je tekent ook prachtig, lijkt me heel rustgevend om te doen!
    Je kleindochter ziet er zo lief uit, wat zul je genieten.
    Sterkte met alles en hou vol hoor!!!

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ze toch een schatje ❤️ Ik wist niet dat je zo mooi kon tekenen :) liefssss Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula