Home made by me

Home made by me
Home made by me

zaterdag 23 april 2016

Zelfmaakpakketten

Heeey,
Ik weet het.... wat ik ga doen, serieus nog over meer werken gedacht, maar daarin werkt mijn lichaam niet mee. dus het wordt zelfmaakpakketten of DIY of PoP pakketten. Heerlijk zelf ontwerpen en dan pakketjes maken. Het wordt een totaal pakket. Dus incl beschrijving, haaknaald, naainaald, Behalve de schaar zit alles in een totaalpakket. Het eerste pakket is bijna een feit. Een citroenslinger van ruim 3 meter met citroenen en bloesem. Zelf bedacht en zelf ontworpen. en raar maar waar, overal schieten de citroenen de grond uit. Ik ben momenteel met de verpakking bezig en ik heb een facebookpagina Plenty of Presents aangemaakt. Toch weer spannend hoor. Hieronder volgen de foto's en ondertussen haak ik weer door. Ik kom ook even bij jullie lezen...
Fijne dag nog





 Ook in een tak hangen ze prachtig!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg Paula !!......superrr.....ik kan niet haken....schaam schaam...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paula,
    Heel erg leuk bedacht en prachtig gemaakt.
    Veel succes met je pakketten.
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal TOP lieve Paula ik kijk nu al uit naar je eerste pakketje :0) succes met het voorbereiden ervan. Liefs Esther.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula